Info en frequently asked questions

Hoe wordt de betaling geregeld?

De betaling gebeurt ofwel vooraf via bankoverschrijving (ten laatste 5 dagen voor de heenreis). Zo is alles al geregeld vooraf.
Wij aanvaarden echter ook cash betalingen, alsook Maestro, Mastercard, Visa en Payconiq. Het is ook mogelijk om te batelen met bancontact zonder meerkost.

Help! Mijn vlucht heeft vertraging of ik mistte mijn vlucht!

Wij houden de vluchttabellen on-line steeds in de gaten. Bij een grote afwijking van uw vlucht of bij het missen van uw vlucht kunt u ons bereiken
op +32 475 63 75 92 .
In een zeldzame situatie kan een vlucht ook vervroegd aankomen, gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen.

Ik ken mijn weg niet in de luchthaven? Helpen jullie mij?

Wij helpen u graag verder tot aan de correcte incheckhal indien u dat wenst. Wij kunnen weliswaar niet blijven wachten tot u ingecheckt bent en uw bagage op de band gaan zetten, gezien wij nog andere verplichtingen hebben. Wij danken u voor uw begrip.

Hoe herken je ons op de luchthaven?

U kunt onze chauffeurs steeds herkenen aan ons bordje met de naam Geronimo op.

Waar kunt u ons exact vinden op de luchthaven?

  • In Brussels Airport (Zaventem) kunt u ons rechts in de aankomsthal terugvinden. Wij staan in de richting van de liften en roltrappen.
  • In het station Brussel-Zuid (Bruxelles-Midi) spreken we af aan 'Sam's Café', waar de aankomsthal van de Thalys uitgeeft op de centrale aankomsthal.
  • In het station van Lille-Europe is de plaats van afspraak aan het Meeting Point in de centrale hal.
  • In de luchthaven van Charleroi (Brussels South Charleroi Airport) bij het buitenkomen in de centrale hal uiterst rechts, aan het 'Currency Exchange'-kantoor / Leonidas pralines.

Wat is privé-vervoer?

Bij privé-vervoer worden geen andere klanten opgepikt tijdens uw rit. De wagen wordt met andere woorden uitsluitend voor u gereserveerd.

Ons wagenpark

Reizen in alle comfort!