Info en frequently asked questions

Hoe wordt de betaling geregeld?

De betaling gebeurt ofwel vooraf via bankoverschrijving (ten laatste 5 dagen voor de heenreis). Zo is alles al geregeld vooraf.
Wij aanvaarden echter ook cash betalingen, alsook Maestro, Mastercard, Visa en Payconiq.

Wat is privé-vervoer?

Ook wij moeten rendabel en efficiënt kunnen werken. We proberen efficiënt ritten in te plannen om zo verschillende klanten te kunnen oppikken met dezelfde wagen. Indien u niet met andere mensen in de auto wenst te zitten, kunt u privé-vervoer aanvragen. Dan is de volledige wagen voor u gereserveerd.

Help! Mijn vlucht heeft vertraging of ik mistte mijn vlucht!

Wij houden de vluchttabellen on-line steeds in de gaten. Bij een grote afwijking van uw vlucht of bij het missen van uw vlucht kunt u ons bereiken
op +32 475 63 75 92 .
In een zeldzame situatie kan een vlucht ook vervroegd aankomen, gelieve ons hiervan op de hoogte te brengen.

Ik ken mijn weg niet in de luchthaven? Helpen jullie mij?

Wij helpen u graag verder tot aan de correcte incheckhal indien u dat wenst. Wij kunnen weliswaar niet blijven wachten tot u ingecheckt bent en uw bagage op de band gaan zetten, gezien wij nog andere verplichtingen hebben. Wij danken u voor uw begrip.

Hoe herken je ons op de luchthaven?

U kunt onze chauffeurs steeds herkenen aan ons bordje met de naam Geronimo op.

Waar kunt u ons exact vinden op de luchthaven?

  • In Brussels Airport (Zaventem) kunt u ons rechts in de aankomsthal terugvinden. Wij staan in de richting van de liften en roltrappen.
  • In het station Brussel-Zuid (Bruxelles-Midi) spreken we af aan 'Sam's Café', waar de aankomsthal van de Thalys uitgeeft op de centrale aankomsthal.
  • In het station van Lille-Europe is de plaats van afspraak aan het Meeting Point in de centrale hal.
  • In de luchthaven van Charleroi (Brussels South Charleroi Airport) bij het buitenkomen in de centrale hal uiterst rechts, aan het 'Currency Exchange'-kantoor / Leonidas pralines.

Wat is privé-vervoer?

Bij privé-vervoer worden geen andere klanten opgepikt tijdens uw rit. De wagen wordt met andere woorden uitsluitend voor u gereserveerd.